Beoordeeld met 9,3
085 4871441

Polestar 2 in bestelling staan? Zo werkt het

Polestar 2

In de afgelopen weken is er veel gebeurd bij Polestar Nederland. Polestar is ondertussen gestart met de uitlevering van de eerste Polestar 2’s en dat heeft naast veel enthousiaste leaserijders ook heel wat hectiek met zich mee gebracht. Helaas heeft Polestar bij ons aangegeven dat dit soms een te lange reactietijd of onduidelijkheid tot gevolg heeft gehad. Polestar heeft ons inmiddels geïnformeerd dat zij ervan bewust zijn dat de communicatie naar leaserijders beter kan. Alle leaserijders kunnen vanaf nu bij Polestar Support terecht voor vragen over bijvoorbeeld de levertijden. In dit artikel vertellen we je er alles over! 

Vragen? Neem contact op met Polestar support

Polestar heeft feedback ontvangen dat leaserijders soms zijn verwezen naar hun leasemaatschappij voor informatie (over bijv. levertijden), terwijl de leasemaatschappij niet over deze juiste informatie kon beschikken. Dat wordt nu door Polestar aangepakt middels een aparte supportafdeling voor leaserijders: Polestar Support. Vanuit Polestar hebben wij het bericht gekregen dat alle leaserijders direct bij Polestar Support terecht kunt voor vragen over bijvoorbeeld de levertijden. Polestar Support heeft namelijk goed inzicht in de verwachte levertijd per auto en kan dit ook direct met je delen. Zij zijn bereikbaar via 0800-022-5849 of via https://www.polestar.com/nl/login/contact/.

Communicatie over het afleveren van de Polestar 2

Polestar 2

Polestar neemt zelf contact met je op over het afleveren van de auto. Er komen twee mogelijkheden voor aflevering; aflevering op locatie (op door klant op te geven huis-/werkadres) of aflevering in het Handover Centre in Beesd. Het Handover Centre is naar verwachting vanaf november 2020 klaar, dus tot die tijd biedt Polestar alleen de mogelijkheid voor aflevering op locatie (op door klant op te geven huis-/werkadres).

Enkele weken voor de verwachte afleverdatum ontvang je een uitnodiging voor een Polestar account. In dit account komt ca. twee weken voor de geplande aflevering een datumvoorstel voor aflevering te staan. Je kunt vervolgens via het account een datum voor (thuis)levering vastleggen. Als de opties niet voor jou passen, neem dan contact op met Polestar Support. De auto wordt daarna op de vastgelegde datum op locatie geleverd. Houd er rekening mee dat je zelf aanwezig moet zijn als de auto wordt afgeleverd. Je moet je identificeren voor het ondertekenen van documenten.

Je wordt overigens niet gebeld voor aflevering, het inplannen van de afspraak gebeurt alleen via een Polestar account.

Mogelijk zal Polestar af en toe in een (meerdaags) evenement een groot aantal auto’s tegelijk uit te leveren. Polestar houdt ons hiervan op de hoogte.

Polestar 2 leasen in 2021

De Polestar 2 voor levering in 2020 is inmiddels volledig uitverkocht. De Polestar 2 is in 2021 weer volop beschikbaar. De Polestar 2 is al te leasen vanaf 689 euro per maand.

Uitschrijven boete

Wie betaalt de verkeersboete bij een leaseauto?

Mobility licenseplate

Mail of bel ons
We helpen graag

085 48 71 441 info@mobilityservice.nl