Mobility Service Nederland B.V. gaat altijd voor volledige klanttevredenheid en service. We kunnen ons het dan ook bijna niet voorstellen, maar het kan natuurlijk dat je toch een klacht hebt. Klachten nemen wij uiterst serieus en zullen altijd proberen dit persoonlijk met jou als klant op te lossen.
Hieronder leggen wij uit hoe je jouw klacht bij ons kenbaar kan maken en hoe wij dit vervolgens in behandeling nemen en afwikkelen.
1. – Dien een klacht in
Je kunt jouw klacht op verschillende manieren bekend maken bij Mobility Service Nederland B.V.:
📞 Telefonisch: bel ons op 085 4871460
✉️ E-mail: stuur een bericht naar privatelease@mobilityservice.nl
⬇️ Klachtenformulier: vul het onderstaande klachtenformulier in
2. – Afhandeling klacht
Zodra we jouw klacht hebben ontvangen, zullen we dit registreren in ons digitale CRM-systeem en sturen we je een bevestiging via het opgegeven e-mailadres. Vervolgens beoordelen we de klacht inhoudelijk en betrekken we indien nodig de betreffende afdeling. Binnen drie werkdagen zullen we je klacht in behandeling nemen en mogelijk contact met je opnemen om de details te bespreken. We streven ernaar om binnen tien werkdagen een oplossing te vinden voor je klacht. Naast telefonisch contact zullen we de oplossing ook schriftelijk (via e-mail) aan je communiceren.
IJssel 5-7
2491 BW Den Haag
Burgemeester J.G. Legroweg 64A
9761 TD Eelde