Met de tankpas van Mobility Service kun je zorgeloos tanken, opladen, parkeren en naar de carwash, zowel in binnen- als buitenland.
Voor slechts 5 euro per maand kun je bij alle tankstations in Nederland tanken dankzij onze samenwerking met MultiTankcard. In het buitenland herken je de aaneengesloten tankstations aan het DKV-logo. Als je regelmatig in het buitenland tankt, kun je voor 7,50 euro ook op veel locaties terecht met de tankpas.
Rijd je in een (volledig) elektrische auto? Dan ontvang je een combipas waarmee je bij alle openbare oplaadpunten en snellaadstations in Nederland je elektrische of plug-in hybride auto kunt opladen. Met de combipas heb je geen pincode nodig; je kunt direct gebruikmaken van de pas. Als je ook wilt kunnen opladen bij openbare (snel)laders in het buitenland, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen adviseren welke laadpas het beste bij jou past.
Om de beschikbare oplaadpunten in Nederland te bekijken, kun je verschillende websites en apps raadplegen. We raden de app van Shell Recharge aan vanwege zijn gebruiksvriendelijkheid en uitstekende werking. Om optimaal gebruik te maken van de combipas, is het verstandig om de apps van Shell Recharge, Smoov en Fastned te downloaden.
Na de aflevering van de leaseauto ontvang je binnen twee werkdagen de tankpas of laadpas op het opgegeven adres. Elke pas is voorzien van een pincode. In de begeleidende brief, rechtsboven onder het kopje 'pincode', staat welke instructiemethode voor jou van toepassing is.
Er zijn twee mogelijkheden om je pincode te verkrijgen: online en via een brief. Meestal kun je de pincode online verkrijgen door een account aan te maken via de MTc-app. Deze app is beschikbaar in de Google Play Store en Apple Store. Houd er rekening mee dat de pincode na vier dagen verloopt als je deze online ophaalt. Als je de pincode te laat activeert, zullen we een nieuwe pincode voor je aanvragen.
Als het niet mogelijk is om de pincode online te verkrijgen, wordt deze per post verstuurd in een begeleidende brief.
Vervelend dat de pincode niet werkt. Als de pincode 3x fout is ingevoerd wordt de brandstofpas 48u geblokkeerd. Hierna wordt de brandstofpas weer geactiveerd en kun je deze weer gebruiken met de eerder bekende pincode.
Mocht je de pincode vergeten zijn of ontbreken, dan kunnen wij een nieuwe pincode voor je opvragen. Dit verzoek kun je e-mailen naar info@mobilityservice.nl. Hiervoor hebben wij het volgende van je nodig. Jouw NAW gegevens, bedrijfsnaam en kenteken van de auto. Wij sturen de pincode per post binnen enkele werkdagen naar je toe!
De snelste weg om je brandstofkosten te declareren is via de app van MultiTankcard. Via de App Store/Google Play Store is deze app te downloaden.
Via de app kan je een account aanmaken door aan te geven dat je een nieuwe gebruiker bent. Vervolgens vul je een gebruikersnaam in en kies je een wachtwoord. Zodra je account geactiveerd is kan je in de app je brandstofpas koppelen. Houd hierbij rekening dat je de eerste drie cijferreeksen op de brandstofpas en de bijbehorende pincode invoert. Dit geldt ook voor de laadpassen.
Via de app kan je heel gemakkelijk declaraties indienen door je contactgegevens in te vullen en de bijbehorende foto’s van de bon toe te voegen. Binnen twee weken stort MultiTankcard het gedeclareerde bedrag terug op het ingevoerde bankrekeningnummer.
IJssel 5-7
2491 BW Den Haag
Burgemeester J.G. Legroweg 64A
9761 TD Eelde