Beoordeeld met 9,3
085 4871441

Bekeuring

Digitale dashboard

Onze leaseauto's zijn geregistreerd op naam van Mobility Service, waardoor alle bekeuringen bij ons terechtkomen. Om ervoor te zorgen dat boetes, zoals parkeerboetes, zo snel mogelijk worden afgehandeld, zorgen wij ervoor dat de boete direct wordt betaald. Mobility Service neemt de verantwoordelijkheid voor de afhandeling van de bekeuringen. De bekeuring, inclusief administratieve kosten, wordt doorbelast aan de werkgever. Je ontvangt de factuur voor de bekeuring per e-mail.

Auto met boete

Bezwaar indienen

Is de boete niet terecht of ben je het niet eens met de bekeuring? Dan kun je het machtigingsformulier aan jouw bezwaarschrift als bijlage toevoegen.

Op de bekeuring staat meestal vermeld hoe en bij welke instantie je bezwaar kunt indienen. Per instantie gelden er andere regels. Je kunt hiervoor de website van de desbetreffende instantie raadplegen. Denk bijvoorbeeld aan het CJIB. Zodra je bezwaar hebt ingediend, ontvang je van de desbetreffende instantie een ontvangstbevestiging.

Voor de werkgever:

Heb je een factuur van ons ontvangen en is het bezwaarschrift van de desbetreffende medewerker gegrond verklaard? In dat geval wordt het bedrag door de instantie aan ons teruggestort. Binnen enkele werkdagen ontvang je een creditfactuur van ons. Wij willen je vragen om de factuur en de eventuele creditfactuur (die op een later moment volgt) in behandeling te nemen.

Voor de bestuurder:

Zoals hierboven aangegeven, wordt het bedrag aan ons teruggestort op het moment dat het bezwaarschrift is goedgekeurd en de werkgever een factuur van ons heeft ontvangen. Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvangt jouw werkgever binnen enkele werkdagen een creditfactuur van ons. Houd er overigens rekening mee dat het enkele weken kan duren voordat het bedrag wordt teruggestort.

Mobility licenseplate

Mail of bel ons
We helpen graag

085 48 71 441 info@mobilityservice.nl